Gamification

Wij maken werk dat onze klanten helpt bij het motiveren van hun doelgroep. En dat doen we door game dynamieken in niet-game-situaties toe te passen. Ons gamification model stelt ons in staat om merken te positioneren, reclamecampagnes te maken, apps, interne veranderingsprogramma’s, trainingstools en alles daar tussenin. In goed Engels: we gamify to make your business fly.

 

 

Reclame


Ons gamification model hebben we zo opgezet dat het de strategische basis vormt voor alles wat we doen. Het (herop)bouwen van merken is een van onze specialisaties. Al onze campagnes zijn uniek, maar ons vertrekpunt is altijd hetzelfde: we beginnen met denken vanuit de doelgroep. Motivatie zit immers niet in een product of service, maar in de hoofden van mensen.

 

Keuzearchitectuur


Educatie, politiek en management. Denk jij aan gamification? Wij wel. Gamification stelt corporate organisaties en overheden namelijk in staat om omgevingen te creëren die werknemers of inwoners helpt bij het maken van beslissingen waar deze doelgroep zelf beter van wordt.

 

Design

Voor je merk of organisatie maakt het tegenwoordig niet alleen uit wat je zegt of waar je voor staat. De vorm is minstens zo belangrijk. Wij hebben designers in huis die in staat zijn om merken en campagnes in impactvolle visual identities te gieten. Dat doen we helemaal van scratch af aan of op basis van reeds bestaande visuele elementen.

 

Workshops

Bij monty geloven we dat kennis vermenigvuldigd moet worden. Daarom delen we graag. Speciaal voor klanten hebben we de-inspirerende-tailor-made-monty-workshop-voor-klanten. Geen klant? Geen probleem. We hebben namelijk ook de-inspirerende-tailor-made-monty-workshop-voor-potentiële-klanten. Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.